Sep 19, 2010

Muses: Karen Elson


Welcome to our first entry on We ♥ Redheads!

The first entry is about one of the most lovely models I've ever seen: Karen Elson.

(From Wikipedia)

Karen Elson (born 14 January 1979 in Oldham, Greater Manchester, England) is a British model, singer/songwriter and guitarist.


As a child, Elson attended North Chadderton School in Chadderton with her twin sister, film maker Kate Elson. She began working as a model as a teenager.


I really love Karen's music (she's got a soft voice and a very intimate sound, really boheme) and of course, Karen's hair; it's so great!In my opinion, she's one of the most beautiful models nowadays.




Do you like Karen? What's your opinion about her music?

Sahakiel

PS: Remember, if you're a redhead, know some redheads or there is a redhead that you want to see around here, please, contact me! Thank you!

5 comments:

Luzmaría Alam said...

aaay hace unos meses escuché esa canción y me pareció interesante, aunque no es mi tipo de música o la acostumbrada, me gustó :) es una belleza rara, a veces la veo bien bonita y otras muy cute!! me agrada el tono de rojo

SAludos

G. said...

Love the new blog! Karen Elson is gorgeous!

Love from a pretend redhead ;)

Arancha Vázquez said...

Me encanta Karen Elson! También es una de mis modelos favoritas, me encanta su belleza diferente... quizás es por el color de su pelo, pero ya sabes que yo soy otra amante de las 'redheads' igual que tú. Siempre me parecieron guapísimas las chicas pelirrojas: Tori Amos, Shirley Manson... lástima que a mí me quede como el culo, llevé el pelo caoba y medio naranjito una temporada pero no me favorece nada. Además que se nota que es falso, y a mí me gustan las pelirrojas auténticas, con su piel blanca y sus pecas... si de hecho yo siempre quise tener pecas! Siempre queremos lo que no tenemos jajaja
En cuanto a la música, no tenía ni idea de que Karen Elson cantase! Pero me ha gustado... a lo mejor no es un estilo que escucharía yo en mi mp3 pero si me gusta, suena bien

1 beso

J said...

Karen "Le Freak" *-* preciosa voz, precioso pelo y marido que ñam :)

María y Lula said...

My fav is of course Shirley Manson ^^

What about Elsa Bilgren? She's wonderful too!!

I will send you a pic of me when I was a redhead. Hope you like it!!

Lot of kisses!!